La Universitat d'Alacant lliura la recaptació del concert solidari de l'OFUA a benefici de l'Associació d'Alzheimer d'Alacant

La UA ha destinat la recaptació del concert solidari de l’OFUA, patrocinat pel Grup Vectalia, que va tenir lloc el passat 3 de maig al Teatre Principal d’Alacant

Alacant. Dijous, 14 de juny de 2018

La directora d’AFA Alacant, Luz Rodríguez, acompanyada del gerent de l’associació, Pablo López, ha rebut aquest matí, de mans del vicerector de Cultura, Esport i Llengües de la Universitat d’Alacant, Carles Cortés, i del director de Relacions Institucionals del Grup Vectalia, Ezequiel Moltó, el xec solidari resultat del concert de l’OFUA que va tenir lloc el passat 3 de maig, al Teatre Principal d’Alacant. Concert que va tenir el patrocini específic del grup empresarial.

En total l’entitat ha rebut 3.227,42 euros que, segons ha explicat la directora, “destinaran a l’obra d’ampliació dels Serveis de Residència i del Centre de Dia, que l’Associació ha emprès recentment”.

El vicerector ha destacat el compromís de la Universitat amb la societat també des de la solidaritat i ha agraït al Grup Vectalia, patrocinador anual de l’orquestra, que facen possible que l’Orquestra Filharmònica de la Universitat d’Alacant puga dur a terme aquest tipus d’actuacions culturals i solidàries i col·laborar amb entitats com AFA Alacant”, ha afirmat Cortés durant el lliurament del xec solidari.

ConciertoOFUA1 ConciertoOFUA2