La Universitat d'Alacant lliura la recaptació del concert solidari de l'OFUA a Proyecto Hombre

L’associació ha rebut 4.520 euros recaptats del concert fet a l’ADDA el passat 24 de març

RecaudacionOFUA_ProyectoHombre1 RecaudacionOFUA_ProyectoHombre2

Alacant. Dilluns, 30 d’abril de 2018

El rector de la Universitat d’Alacant, Manuel Palomar, ha lliurat aquest dilluns la recaptació fruit del concert solidari ofert per l’Orquestra Filharmònica de UA el passat 24 de març a l’ADDA a la directora de la Fundación Noray Proyecto Hombre, Consagración Jareño. En total l’associació ha rebut 4.520 euros.

En l’acte de lliurament del xec solidari han participat, a més del rector i la directora de Proyecto Hombre, el vicerector de Cultura, Esports i Llengües, Carles Cortés i el director de l’OFUA, Tobias Gossmann per part de la UA i per part de la Fundació Manuel Peláez, la presidenta d’honor, Doña Carmen Robles, la directora, Concha Aldave i Javier Peláez.

El rector, Manuel Palomar, ha destacat “el compromís de la Universitat d’Alacant a l’hora de dur a terme activitats de caire solidari, com és el cas del concerts de l’OFUA que destinen a diferents causes i entre les quals sempre es troba la Fundació Noray-Proyecto Hombre que fan una tasca molt important”.

La presidenta d’honor de la Fundació Manuel Peláez, Carmen Robles, patrocinadora de l’Orquestra Filharmònica de la UA, ha recordat que “Proyecto Hombre sempre ha sigut la nineta dels ulls del meu marit, fan una feina molt necessària i per això sempre estem al seu costat per ajudar perquè puguen desenvolupar la seua activitat”.

La recaptació serà destinada a diferents programes i activitats orientades a la intervenció en l'àmbit de les drogodependències i altres trastorns addictius que la Fundación Noray Proyecto Hombre d’Alacant du a terme.