La Universitat d'Alacant lliura a Càritas el xec solidari del Concert de Nadal de l'OFUA

El rector, Manuel Palomar, ha fet lliurament de 10.287 euros recaptats durant l’audició de l’Orquestra Filharmònica de la Universitat d’Alacant

Alacant. Dilluns, 5 de febrer de 2018

El director de Càritas Alacant, Jaime Pérez, ha rebut aquest matí, de mans del rector de la Universitat d’Alacant, Manuel Palomar, el xec solidari resultat del Concert de Nadal de l’Orquestra Filharmònica de la Universitat d’Alacant. En total la entitat ha rebut 10.287,97 euros que, segons ha explicat el director, destinaran a projectes d’ocupació i habitatges “per a les persones més desfavorides i necessitades”.

El rector ha destacat el compromís de la Universitat amb la societat també des de la solidaritat i ha agraït als patrocinadors com Vectalia que facen possible l’Orquestra Filharmònica de la Universitat d’Alacant i la implicació dels clubs Rotary d’Alacant en la promoció i venda d’entrades del concert. “El Concert de Nadal de l’OFUA és una tradició, amb una orquestra universitària que té com a finalitat principal la formació complementària del nostre alumnat i que ara inicia una nova etapa en què s’ha rebaixat notablement la mitjana d’edat i estem orgullosos que la recaptació es dedique a col·laborar amb una entitat com Càritas”, ha afirmat Palomar durant el lliurament del xec solidari.

A l’acte, també hi han participat la vicerectora de Planificació Econòmica, Mònica Martí i el vicerector de Cultura, Esports i Llengües, Carles Cortés per part de la Universitat, Ezequiel Moltó, en representació del patrocinador de l’OFUA, el grup Vectalia i José Luis Romeu del Club Rotary Alicante i Paquita Martínez, del Club Rotary Alicante Puerto.

Xec_caritas1 Xec_caritas2