La Seu Universitària de la Marina acull una exposició sobre el derelicte Bou Ferrer

Derelicte_BouFerrer1

Alacant. Dijous 2 de novembre de 2017

La Seu Universitària de la Marina inaugura demà divendres, 3 de novembre, a les 19.30 hores, una exposició fotogràfica sobre el derelicte Bou Ferrer. Es tracta d'una mostra que aplega els resultats dels treballs de conservació, investigació i difusió desenvolupats en el jaciment del mateix nom, la nau mercant romana més gran en excavació al Mediterrani, des que se’n va fer troballa el 1999 i, particularment, des de l'inici del projecte actual. Una actuació promoguda per la Direcció General de Cultura de la Generalitat Valenciana, la Universitat d'Alacant, a través del Taller d'Imatge, i l'Ajuntament de la Vila Joiosa, a través de Vilamuseu.

L'exposicióacosta les múltiples facetes culturals i naturals que conflueixen en un gran jaciment d'aquestes característiques. La mostra tracta temes com la construcció naval, la navegació, la possible causa i data de l'enfonsament o les espècies de peixos amb les quals es van fabricar les salses que contenien les àmfores, entre altres