Comença la segona edició dels "Diumenges al MUA"

Tallers, jocs i visites guiades al Museu de la Universitat d’Alacant per a l’oci familiar

Alacant. Dilluns 23 d'octubre de 2017

El Museu de la Universitat d’Alacant posa en marxa la segona edició de la programació “Diumenges al MUA” amb un ampli programa d’activitats gratuïtes d’oci familiar, que començaran el pròxim diumenge 29 d’octubre. El programa inclou activitats culturals a les instal·lacions del MUA, que tenen com a element vertebrador el Museu i l’activitat cultural, artística i creativa.

La programació començarà el pròxim diumenge 29 d’octubre amb “Música i creativitat a l’antiguitat i avui dia. Taller de construcció d’instruments musicals a partir de residus”, activitat a càrrec de "Resonante", entitat d’artistes i educadors especialitzats en construcció d’instruments musicals a partir de residus i objectes quotidians, i noves tecnologies del so aplicades a l’educació.

El diumenge 5 de novembre és el torn de l’espai dedicat al “Dibuix dinàmic i poesia de Miguel Hernández”, una activitat per a tota la família que combina la poesia, l’expressió corporal al ritme de la música i el dibuix. L’activitat serà desenvolupada per Amparo Alonso, doctora en Didàctiques Especifiques i professora de la Universitat de València.

Els dies 26 de novembre, 3 desembre i 17 gener, tindrà lloc una visita guiada pel MUA i després tindrà lloc el taller didàctic “Color = Emoció”.

“Minimitza’t. Taller d’arquitectura educativa”, serà el segon taller programat i es farà el diumenge 17 de desembre, a càrrec de Methok, estudi d’arquitectura amb una llarga trajectòria educativa.

I per a finalitzar aquest cicle d’activitats culturals del Museu, el diumenge 14 de gener tindrà lloc l’activitat Escapekids: “L’obra desapareguda”. EscapeKids és un joc en viu que tracta de la nova moda en oci en la qual s’haurà d’utilitzar el “cervell”, mitjançant pistes i endevinalles, per a aconseguir escapar d’una habitació tancada o un espai adaptat i delimitat. L’activitat serà duta a terme per l’empresa Robotikids, empresa dedicada a la robòtica infantil, 3D i programació, amb una gran trajectòria educativa a tota la província d’Alacant.

Tots els tallers s’acompanyen d’una visita guiada pel Museu de la Universitat d’Alacant dirigida a familiars i acompanyants.

Les activitats es faran de les 11 a les 13 hores i són gratuïtes prèvia inscripció.

Diumenges_MUA_val