El Museu de la Universitat d'Alacant inaugura una exposició en homenatge al poeta Joan Valls

56 artistes i poetes reten tribut en una exposició a l’il·lustre poeta alcoià en el centenari del seu naixement

Artistes_poetes

Alacant. Dijous, 7 de setembre de 2017

El Museu de la Universitat d’Alacant inaugura una exposició en homenatge al poeta Joan Valls, en la qual els escrits de 28 escriptors i les imatges de 28 artistes, faran referència a la vida i l’obra de l’històric poeta.

L’exposició, titulada “Artistes i poetes, tribut a Joan Valls”, serà inaugurada pel vicerector de Cultura, Esport i Llengües, Carles Cortés, l’alcalde d’Alcoi, Antoni Francés, el regidor de Cultura, Raül Llopis i el comissari de l’exposició, José Luis Antequera, demà 8 de setembre, a les 20 hores, a la sala polivalent del Museu de la Universitat d’Alacant (MUA) i podrà visitar-se fins al 22 d’octubre.

Joan Valls (1917-1989) és un dels poetes valencians més importants del segle XX, i el llegat poètic d’aquest arriba ara a inspirar poetes i artistes plàstics. Amb la finalitat de reconèixer, valorar i promoure la seua figura i la seua obra, Alcoi ha proclamat l’any 2017 com l’any de Joan Valls, i la Universitat d’Alacant s’uneix al conjunt activitats d’homenatge i de reconeixement que es desenvolupen enguany.

El recorregut expositiu arreplega escrits de 28 escriptors i imatges de 28 artistes, tots aquests fent referència a la vida i l’obra de l’històric poeta. Entre aquests: Roc Candela, Jordi Botella, Eduard Corbí, Antoni Miró, Dori Cantó, Ximo Canet, Lucía Romero, María Pastor Molina, Eduardo, Manolo Arjona i Irene Sempere.