Vectalia continuarà patrocinant un any més l'Orquestra Filharmònica de la Universitat d'Alacant

El conveni de patrocini de l'OFUA permet finançar beques de formació per als músics i la celebració de cicles de concerts

Alacant. Dilluns, 12 de juny de 2017

Vectalia i la Universitat d'Alacant han renovat un any més el conveni de patrocini del projecte musical de l'Orquestra Filharmònica de la UA. L'acord ha sigut subscrit pel conseller delegat del grup empresarial alacantí, Antonio Arias, i el rector de la Universitat, Manuel Palomar.

El mecenatge de Vectalia permet, any rere any, finançar beques de formació per als músics de l'OFUA, així com la celebració de cicles de concerts com els de Nadal, Primavera i Estiu que anualment organitza la Universitat.

El rector de la Universitat ha explicat que «el patrocini de Vectalia és fonamental per a poder dur a terme un projecte formatiu i musical com és l'Orquestra Filharmònica de la Universitat d'Alacant». Palomar ha assenyalat la importància de comptar amb «mecenes com el grup Vectalia que aposten per la cultura i ens aporten mitjans que permeten mantenir i tirar endavant un projecte com el de l'OFUA, en el qual es conjuguen la formació de joves talents musicals i l’oferta d'un producte de molt alta qualitat dirigit de manera esplèndida per Minhea Ignat».

Antonio Arias, conseller delegat del grup Vectalia, ha expressat la seua satisfacció per la renovació d'un compromís que «ens permet col·laborar amb un projecte de primer ordre musical i al qual ajudem a ser una realitat cada any. L'acord ens permet col·laborar en la formació dels joves músics i també contribuir a acostar la música de l'OFUA a la gent a través de concerts».