El MUA convoca el tercer Programa de Residències Formatives PLUS

Alacant. Dimecres, 3 de maig de 2017

La Universitat d'Alacant i la seua Fundació General convoquen, a través del Museu de la Universitat d'Alacant (MUA), el tercer programa de residències formatives de creació i recerca en art contemporani. PLUS III es durà a terme del 10 al 21 de juliol de 2017, i té com a objectiu fomentar la creació, augmentar la formació, promoure la recerca i generar contactes entre professionals del sector.

En aquesta convocatòria pública se seleccionaran cinc artistes residents o col·lectius, de qualsevol edat i nacionalitat, per a realitzar un projecte artístic (en diferents disciplines com pintura, dibuix, escultura, fotografia, videoart, instal·lació, etc.) en les instal·lacions del MUA, que convertiran el museu en un espai de creació i recerca multidisciplinària. Les residències es complementen amb una formació que proposa tallers de diferents agents culturals amb els artistes per a potenciar la professionalització i la projecció dels creadors.

Cada artista rebrà una borsa de 400 euros per a la producció del seu projecte. A més, s'ofereix una borsa d'allotjament i mitja pensió de 750 euros per a un únic artista no resident en el context local. Els projectes hauran d'estar enllestits al final de la residència, i el MUA els exposarà en una mostra col·lectiva.

MÉS INFORMACIÓ i bases de la convocatòria