La Universitat d'Alacant organitza la XIX edició de la "Marató d'Ocupació i Autoocupació"

El dimecres el vestíbul de l’aulari II acull una nova edició d’un fòrum que reuneix més de 50 empreses, institucions, associacions i serveis de la UA, un marc idoni amb propostes d’ocupació, pràctiques i projectes d’autoocupació

Marato_Empre16

Alacant. Dilluns, 3 d'abril de 2017

El vestíbul de l’aulari II de la Universitat d’Alacant acull aquest dimecres la XIX edició de la fira d’ocupació i autoocupació universitària, “Marató d’Ocupació i Autoocupació”, un fòrum pensat per a estudiants i egressats que facilite la relació d’aquests amb empreses, associacions, institucions i els serveis de la Universitat d’Alacant amb l’objectiu d’afavorir les seues possibilitats d’ocupació i de pràctiques en empresa, oferint-los informació, motivació, i recursos per a la incorporació al món laboral tant per compte d’altri, com guiant-los en el camí de l’autoocupació.

La “Marató d’Ocupació i Autoocupació”, consisteix en l’exposició presencial i directa d’empreses d’àmbit nacional en un “fòrum” - “estand”, on estudiants i titulats, poden establir contacte amb les empreses que necessiten personal qualificat i amb organismes dedicats a l’assessorament en matèria d’ocupació i autoocupació. Constitueix un marc idoni per a la difusió d’oportunitats corroborat amb propostes d’ocupació, pràctiques i projectes d’autoocupació.

En aquesta edició ja han confirmat la seua participació més de 30 empreses, 15 associacions i institucions i 10 serveis de la Universitat d’Alacant que oferiran informació als interessats dels requisits per a sol·licitar un treball i les necessitats de les diferents empreses, les possibilitats d’autoocupació o de continuar la seua formació.

El fòrum obrirà les portes a les 9 del matí i es desenvoluparà al llarg de tot el dia, i acabarà a les 19 hores. Entre les diferents activitats programades, el fòrum comptarà amb la conferència de Juan Carlos Requena “Si la vida te dice no” o la triatló d’idees empresarials que tenen dos premis de 300 euros cadascun, a la idea més innovadora en l’àmbit de les tecnologies i a la idea més innovadora en l’àmbit social.

Notícias relacionades:

Els estudiants protagonitzen la XVIII Marató d’Ocupació i Autoocupació de la Universitat d’Alacant