El pintor José Gallego dóna un quadre al Museu de la Universitat d'Alacant

Alacant. Dilluns 27 de març de 2017

El reconegut artista José Gallego ha donat aquest matí un quadre al Museu de la Universitat d'Alacant (MUA), obra que passarà a formar part de la col·lecció permanent del MUA.

José Gallego va exposar l'any 2015 en la Sala Sempere del MUA, la seua obra titulada La fragilitat de la llum, exposició comissariada per José Piqueras i Enric Mira, en la qual es mostraven els seus treballs més recents.

L'obra donada forma part de la mostra pintures i collages exposats en la Sala Municipal d'Exposicions de la Llotja del Peix d'Alacant l'any 2005, i destaca per una depuradíssima tècnica pictòrica a partir de gruixudes capes

de vernissos que creen suggeridors jocs visuals tant formals com conceptuals i que situen el seu treball en la línia que separa abstracció de figuració.

En l'acte de donació han estat presents el vicerector de Cultura, Esport i Llengües, Carles Cortés, José Gallego, i els comissaris de l'exposició, José Piqueras i Enric Mira.