Versión en Castellano
Logo Universidad de Alicante Fundación General

Inici - Noticies Página de Inicio Enviar Email Vaico Universidad de Alicante
separador

III Concurs del Servef per a Joves Emprenedors que presentin projectes empresarials viables que generin ocupació en l'àmbit territorial de la Comunitat Valenciana

La *Consellería d'Economia, Hisenda i Ocupació de la Generalitat Valenciana, ha convocat un concurs, en el qual col·labora la Fundació General de la Universitat d'Alacant, amb la finalitat de fomentar l'ocupació i incentivar als joves amb vocació empresarial a través de la concessió de premis que s'atorgaran a projectes en cinc categories o modalitats:
  • Medi ambient
  • Noves Tecnologies
  • Atenció a Col·lectius Especials
  • Oci i Esport
  • Generació d'Ocupació i Dinamització de les Comarques d'Interior de la Comunitat Valenciana

Per a més información pots dirigir-te al Gabinet d'Iniciatives Per a l'Ocupació, i/o consultar la convocatoria en el DOGV nº 4838, de 9 de septembre de 2004.

separador
© 2004 Universidad de Alicante Fundación General - uafg@ua.es HTML 4.01 - CSS - Última Actualización: 13.10.2009