El MUA organitza unes jornades per a analitzar la influència de Shakespeare en les sèries de televisió actuals i en el cine contemporani

Amb motiu dels actes de commemoració del IV Centenari de la seua defunció

Influència_Shakespeare

Alacant, dijous 6 d'octubre de 2016

Com influeix l’obra i la figura del gran escriptor William Shakespeare en les actuals sèries de televisió i en el cine contemporani? Aquest és l’interessant plantejament que s’ha plantjat el Museu de la Universitat d’Alacant (MUA) per a donar forma a unes jornades que reten homenatge a Shakespeare en el IV Centenari del seu traspàs i que connecten la figura i l’obra d’aquest amb el moment actual.

Durant tres dies, 24, 26 i 28 d’octubre, experts analitzaran de forma amena la vigència i la repercussió d’aquesta figura de la literatura universal a través de tres conferències: “Poco ruido y muchas nueces. Adaptaciones libertinas y versiones enmascaradas de William Shakespeare en el Cine””, a càrrec del professor de la UA Francisco J. Ortiz (dilluns 24 d’octubre. 17 hores); “Serial Shakespeare en House of Cards”, amb el professor de la UA, Raúl Rodríguez (dimecres 26 d’octubre.17 hores); i “El món, un escenari: Shakespeare, el guionista invisible”, amb el professor de la Universitat Pompeu Fabra, Jordi Balló (divendres 28 d’octubre. 17 hores)

Les Jornades són gratuïtes, però cal fer una inscripció prèvia en VEU.