La Universitat d'Alacant lliura la recaptació del concert solidari de l'OFUA al Centre Sant Rafael

El rector, Manuel Palomar, i el director general d’Hidraqua, Francisco Bartual, han lliurat el xec de 3.800 euros a la directora del Centre, Ana Carratalá.

Alacant. Dilluns 11 de juliol del 2016

El Centre Sant Rafael d’Alacant ha rebut aquest dilluns la recaptació del concert benèfic que l’Orquestra Filharmònica de la Universitat d’Alacant (OFUA) va oferir el passat 17 de juny a l’Auditori Provincial d’Alacant.

La directora del Centre, Ana Carratalá, ha rebut el xec de mans del rector de la Universitat, Manuel Palomar i el director general d’Hidraqua, Francisco Bartual, en un acte celebrat en el despatx rectoral al qual també han assistit el vicerector de Cultura, Esports i Llengües, Carles Cortés i el director de l’OFUA, Mihnea Ignat

En total, 3.800 euros procedents de la recaptació del concert que va acollir l’ADDA el passat 17 de juny i que el Centre Sant Rafael destinarà a activitats per a “generar projectes de vida feliç a les persones a qui el Centre dóna suport”, segons ha explicat Ana Carratalá, que ha volgut agrair, tant a la Universitat d’Alacant, com a Hidraqua, el suport, “tant pel fet econòmic, com per la visibilització d’un treball que el Centre Sant Rafael fa a Alacant des de fa més de 33 anys”.

El rector, per la seua banda, ha destacat la importància que té el patrocini d’Hidraqua per a la formació musical dels joves intèrprets de l’OFUA i que és “el complement ideal per a la solidaritat, amb el recolzament a centres com el de Sant Rafael”.

Francisco Bartual, director general d’Hidraqua, ha assenyalat el “gran treball que es fa en el Centre Sant Rafael i que estem encantats de poder donar suport amb el nostre petit gra d’arena, com és, en aquest cas, la recaptació d’un concert solidari de l’OFUA”.

Declaracions rector, lliura xec solidari al Centre Sant Rafael Declaracions d'Ana Carratalá, directora del centre Sant Rafael
Reproducir