L'alumnat del Màster Photoalicante exposa els seus treballs en el MUA

Demà s’inaugura “Primera onada” a la sala Polivalent amb fotografies de deu artistes

Primera_Ona

Alacant, dimarts 28 de juny del 2016

Deu alumnes del Màster Photoalicante exposen els resultats d’un any de treball, dedicat al projecte d’autor, al Museu de la Universitat d’Alacant (MUA). Sota el títol “Primera onada”, la mostra s’inaugurarà demà dimecres 29 de juny a les 19 h a la sala Polivalent i estarà oberta al públic fins al 24 de juliol.

La fotografia en l’expressió més contemporània d’aquesta requereix un estudi cada vegada més profund de la relació entre l’artista i la seua obra. En aquest sentit, i a través de la imatge fotogràfica, es manifesta l’estreta relació que hi ha entre la identitat pròpia de l’autor i el món que l’envolta. Així ho afirmen els organitzadors els quals afigen que “d’aquesta manera, i en una relació entre l’entorn publicoprivat, es desenvolupen una infinitat d’intencions personals que discorren per camins estrets. Camins en què podem trobar diferents formes d’entendre la fotografia contemporània, ja siga en el caràcter més narratiu, conceptual d’aquesta o en la dissolució del valor propi de la imatge”.

Els autors

Laura Soler Mengual, Carolina Diego, José Luis Mora Rozalén, Rosa Sala Máñez, Juanjo López Lozano, Andrés Lacontra, Tomás Hernández Cegarra, Víctor Pérez Sainz, Paco Candela Rodríguez, Pedro Ponce Navarro