Proyecto Hombre rep el xec solidari del concert de Primavera de l'Orquestra Filharmònica de la Universitat d'Alacant

El rector, Manuel Palomar, i el president de la Fundació Manuel Peláez Castillo, Javier Peláez, patrocinadora del concert van lliurar els beneficis de l’actuació.

Alacant. Dimecres 16 de març de 2016

La Fundació Noray Proyecto Hombre d’Alacant ha rebut aquest dimarts el xec solidari producte del concert de Primavera que va tenir lloc a l’Auditori d’Alacant el passat 12 de març per l’Orquestra Filharmònica de la Universitat d’Alacant.

El rector, Manuel Palomar, i el president de la Fundació Manuel Peláez Castillo, Javier Peláez, patrocinadora del concert, van lliurar a Consagración Jareño, directora de la Fundació Noray Proyecto Hombre a Alacant i Luis Corno, president d’aquesta, de l’import de la recaptació de l’esdeveniment, un total de 8.456 euros, provinents de la venda de les entrades.

El màxim responsable de la institució educativa va destacar que «col·laborar amb aquells que ho necessiten és un dels nostres principis i Proyecto Hombre fa una feina impagable i ofereix una nova oportunitat a persones que no veuen la llum al final del túnel». En aquest sentit, va apuntar que «l’Orquestra Filharmònica de la nostra Universitat fa una doble funció, l’artística i formativa amb una direcció magistral per part de Mihnea Ignat i la solidària, gràcies als patrocinadors, que ens permeten mantenir l’orquestra i organitzar cicles de concerts»

Javier Peláez, per la seua banda va incidir en «l’extensa relació de la nostra Fundació amb l’OFUA i el compromís amb ajudar a aquells que ho necessiten com és el cas de Proyecto Hombre».

Finalment, des de la Fundació Noray Proyecto Hombre, van voler agrair a la Universitat i a la Fundació Manuel Peláez Castillo la donació que «ens permetrà dur endavant els diferents projectes de rehabilitació i reinserció social de persones amb addiccions».