Vectalia renova el compromís amb la Orquestra Filharmònica de la Universitat d'Alacant

Manuel Palomar i Antonio Arias, han signat el conveni de patrocini de l’OFUA que permet finançar beques de formació per als músics i la celebració de cicles de concerts

Dijous 10 de març el Teatre Calderón d’Alcoi acollirà la primera mostra de la renovada col·laboració amb un concert gratuït a partir de les 20 hores

Alacant. 4 de març del 2016

Vectalia i la Universitat d’Alacant han renovat un any més el conveni de patrocini del projecte musical de l’Orquestra Filharmònica de la UA. L’acord ha sigut rubricat pel conseller delegat del grup empresarial alacantí, Antonio Arias i el rector de la Universitat, Manuel Palomar.

El mecenatge de Vectalia permetrà finançar beques de formació per als músics de l’Orquestra, i també la celebració de cicles de concerts com els  de Nadal, Primavera i Estiu que anualment organitza la Universitat.

El rector de la Universitat ha explicat que «el patrocini de Vectalia és fonamental per a poder dur endavant un projecte formatiu i musical com és l’Orquestra Filharmònica de la Universitat d’Alacant que ja compta amb deu anys de vida» i ha destacat també el suport a altres activitats com «la posada en marxa de la Càtedra Vectalia de Mobilitat, de tall acadèmic i investigador».

Palomar ha assenyalat la importància tenir «mecenes com Vectalia que aposten per la cultura i aporten mitjans que permeten mantenir viu un projecte musical molt enriquidor, tant per la formació dels joves músics com pel resultat del seu treball que dirigeix magníficament Minhea Ignat».

Antonio Arias, conseller delegat del grup Vectalia, s’ha mostrat content per renovar un compromís que «ens permet col·laborar amb un projecte de primer ordre musical i al qual ajudem a ser una realitat, ajudant a la formació dels joves músics, però al mateix temps fem que la música arribe a la societat».

Concert a Alcoi

La primera mostra de la renovada col·laboració entre Vectalia i la Universitat d’Alacant es podrà gaudir el pròxim 10 de març al Teatre Calderón d’Alcoi, on l’Orquestra Filharmònica de la UA oferirà un concert gratuït dirigit per Mihnea Ignat i amb la participació del violí solista de Miguel Borrego.

Les entrades per al concert són gratuïtes i es poden arreplegar al mateix Teatre Calderón o al Centre Cultural.