El Museu de la Universitat d'Alacant obrirà tots els diumenges de l'any

Perfect_sunday

Alacant. 17 de desembre de 2015

La Universitat d'Alacant amplia els dies d'obertura del seu Museu, que ara obrirà també tots els diumenges de l'any. El Nadal serà el punt de partida d'aquesta nova oferta, amb l'objectiu de facilitar que qualsevol ciutadà que ho desitge puga contemplar les diferents exposicions el dia de descans, segons comenta el vicerector de Cultura, Esports i Política Lingüística, Carles Cortés.

Amb aquest motiu, el MUA continuarà obert al públic en les vacances de Nadal els dies 26, 27, 28, 29, 30 de desembre, i 2, 3, 4 i 5 de gener de 2016, de 9 a 14 hores de dilluns a divendres, i de 10 a 14 hores dissabtes i diumenges. Després del període nadalenc, el MUA mantindrà la seua obertura tots els diumenges de l'any en el mateix horari.

Els aficionats a l'art que vulguen visitar el MUA pel Nadal podran recórrer quatre exposicions vigents: «José Gallego. La fragilitat de la llum»; «Estudis d'Art», de Martí Domínguez i Jesús Ciscar; «Cul de sac» de Guillermo Lledó, i «Recordant Sempere». A més d'aquestes exposicions temporals, el MUA acull dues sales permanents: Sala L’Alcúdia i la Sala VilaMuseu.

Informació sobre les exposicions vigents

Nota de premsa exposició Estudis d'Art

Nota de premsa exposició “José Gallego. La Fragilitat de la llum”

“Recordant Sempere”