Els alumnes Summa Cum Laude del Màster de Guitarra Clàssica de la UA ofereixen un recital a l'ADDA

L’austríac Christian Haimel i el mexicà Misael Barraza van rebre les màximes qualificacions i interpretaran obres de Bach, Brouwer, Antonio José i Joaquín Rodrigo el pròxim 13 de novembre

Alacant, 5 de novembre de 2015

L’Auditori Provincial de la Diputació d’Alacant (ADDA) serà l’escenari del concert de guitarra clàssica que oferiran els alumnes Summa Cum Laude del Màster d’Interpretació de Guitarra Clàssica de la UA, el pròxim divendres 13 de novembre a les 20 hores. L’austríac Christian Haimel i el mexicà Misael Barraza van rebre les qualificacions màximes del màster i interpretaran obres de Bach, Brouwer, Antonio José i Joaquín Rodrigo.

Les entrades ja poden adquirir-se, a un preu de 5 euros, en Instant Ticket i en les taquilles de l’ADDA.

Christian Haimel

Les interpretacions expressives i versàtils que fa, que abasten des d’obres barroques fins a la música contemporània, han tingut més elogis i han creat més interès que cap altre guitarrista clàssic austríac. Després del concert que va fer el 2001 en el Konzerthaus de Viena, el diari austríac "Die Presse" va escriure: "Déu sap que no ocorre tots els dies que un guitarrista siga responsable del profund silenci entre el públic d’una sala de concerts de Viena... evoca subtilment colors i estats d’ànim... fa cantar el seu instrument". Christian ha obtingut el primer premi en competicions internacionals a Àustria: Viena, Salzburg, Linz i Rust, Kutna Hora (República Txeca), Weimar (Alemanya), Creta (Grècia), a Kíev (Ucraïna) i Bath (Regne Unit). Ha fet nombrosos concerts en festivals internacionals a Àustria, Alemanya, República Txeca, els Estats Units, Xile i Corea del Sud.

Misael Barraza

Va nàixer el 1990 a Hermosillo, Sonora, Mèxic. Va començar els estudis de guitarra clàssica als onze anys. Tres anys més tard, va començar a aprendre guitarra flamenca mentre estudiava guitarra clàssica a la Universitat de Sonora. Va formar part del quartet de Guitarra Clàssica “Staccato”, amb el qual va gravar un CD titulat Aire Latino.

L’any 2008, va ingressar a la Universitat d’Arizona amb el professor T. Patterson. A Tucson ha participat en diverses competicions universitàries. Ha sigut guardonat amb el primer premi en les quatre edicions de la llicenciatura en el “Annual Leonard i David Schaeffer Memorial Guitar Competition”, i ha sigut el primer alumne en la història de la Universitat a aconseguir-ho. També va rebre el primer premi en el “William Wolfe Award Recital” l’any 2009, en el Concurs Internacional de Guitarra de Mont-real (abril 2013) i en el Concurs Internacional de Guitarra d’Indiana (Octubre 2013).

Concert_13Novembre