La Universitat acull dues master class sobre patents a Espanya i Europa

El Màster en Propietat Industrial i Intel·lectual reuneix al campus de Sant Vicent experts en patents de les oficines espanyola i europea de patents

Sant Vicent del Raspeig, 17 de setembre de 2015

El màster en Propietat Industrial i Intel·lectual, Magister Lvcentinvs, ofereix aquest divendres dues master class a la sala de graus de la Facultat de Dret, a partir de les 11.30 hores, amb la participació del vicepresident de l'Oficina Europea de Patents, Alberto Casado, i de la subdirectora general de l'Oficina Espanyola de Patents i Marques, María José Concepción Sánchez.

Casado oferirà la primera de les master class a partir de les 11.30 hores, en la qual abordarà «La protecció de patents a Europa», i seguidament Concepción Sánchez impartirà la segona de les master class amb una intervenció en què dissertarà sobre la nova Llei de patents espanyola.

Les dues conferències són d’accés lliure a la sala de graus de la Facultat de Dret i s’adrecen principalment a enginyers, traductors i advocats, a més de qualsevol persona que hi estiga interessada.