La Universitat d'Alacant entrega la recaptació del concert solidari de la OFUA a APSA

El rector i el president de la Fundació Marjal han lliurat el xec per valor de 7.342,84 euros a la presidenta d'APSA

Sant Vicent del Raspeig, 22 de juliol de 2015

La Universitat d'Alacant ha entregat, aquest matí, la recaptació del Concert Solidari de Fogueres que la Orquestra Filharmònica de la UA va oferir a l'Auditori Provincial de la Diputació d'Alacant a benefici de l'Associació Pro Deficients Psíquics de la Província d'Alacant (APSA).

El xec l'ha rebut la presidenta de l'associació, Nito Manero, de mans del rector de la Universitat, Manuel Palomar, i el president de la Fundació Marjal, patrocinador del concert, per un import de 7.342,84 euros.

Manero ha destacat la importància «d'aquestes contribucions solidàries i desinteressades que permeten a l'associació dur a terme la seua missió, en especial en un moment tan complicat com el que travessem i que allunya moltes famílies de nosaltres per la manca de recursos econòmics».

Palomar, per la seua banda, ha volgut incidir en la vocació solidària de la institució, en aquest cas a través de la Fundació de la UA i en concret amb el concert de l'Orquestra Filharmònica que dirigeix Mihnea Ignat.

El president de la Fundació Marjal, Francisco Gómez, ha volgut destacar la importància de tornar a la societat «una part del que rebem, una responsabilitat que exercim i que amb la Universitat d'Alacant, i en aquest cas, amb l'Orquestra Filharmònica, ens permet aportar el nostre granet d’arena a una bona causa».

El vicerector de Cultura, Esports i Política Lingüística de la Universitat, Carles Cortés, ha sigut l'encarregat d'explicar els comptes de la recaptació solidària, i ha destacat «el bon funcionament de la fila zero, que permet a molta gent i institucions aportar la seua col·laboració quan no poden assistir al concert, que, a més, va comptar amb prop de cinc-cents assistents».