La Universitat d%u2019Alacant lliura la recaptació del concert benèfic de l%u2019OFUA patrocinat per Hidraqua al Banc d%u2019Aliments

D’esquerra a dreta, Francisco Bartual, Manuel Palomar i Juan Vicente Peral

Alacant, 9 de juliol de 2015

El rector de la Universitat d’Alacant, Manuel Palomar i el director general d’Hidraqua, Francisco Bartual, han fet lliurament al director de Banc d’Aliments, Juan Vicente Peral, del xec amb la recaptació del concert oferit per l’Orquestra Filharmònica de la UA el passat 6 de juny en l’ADDA.

L’import total del xec és de 4.247’21 euros, una quantitat "més que necessària" segons Juan Vicente Peral. El vicerector de Cultura, Esport i Política Lingüística, Carles Cortés, ha fet balanç de la venda d’entrades, un total de 293, una xifra gens menyspreable, “amb la qual es va aconseguir cobrir amb les expectatives mínimes previstes ja que el concert va coincidir amb un esdeveniment esportiu de gran repercussió".

Durant l’acte, Francisco Bartual, ha assegurat que amb la participació d’Hidraqua en aquest cicle de concerts, la seua empresa compleix un doble objectiu de "foment de la cultura del talent, l’educació i el coneixement, amb un aliat de primer ordre en aquestes matèries com és la Universitat d’Alacant" però, a més, els permet "continuar amb la nostra línia de responsabilitat social empresarial ampliant encara més la nostra nòmina de col·laboracions, ja iniciada fa temps amb entitats com la Creu Roja, Càritas, Fundació Globalón o APSA. Des d’Hidraqua seguirem col·laborant amb qui més ho necessite en aquells municipis on desenvolupem la nostra gestió", ha comentat el director general.

Per la seua banda, el rector, Manuel Palomar, ha apel·lat al tarannà solidari de la institució i a la seua responsabilitat social corporativa i ha manifestat el seu "compromís de continuar en aquesta línia de suport als qui més estan patint".

L’acte ha tingut, a més, la presència de la consellera delegada de la Fundació General de la UA i vicerectora de Planificació Econòmica, Mónica Martí i la directora de la mateixa Fundació, Lucía Gómis.