La Universitat d'Alacant celebra dijous el XVII Marató d'Ocupació i Autoocupació

Alacant, 6 de maig de 2015

Més de quaranta-vuit estands, entre empreses i institucions, participaran el pròxim dijous 7 de maig en la XVII Marató d'Ocupació i Autoocupació de la Universitat d'Alacant, que tindrà lloc en el vestíbul de l'aulari II del campus. Organitzada pel Vicerectorat d'Estudiants de la UA a través del Gabinet d'Iniciatives per a l'Ocupació (GIPO) i l'Observatori d'Inserció Laboral, la marató “pretén promoure l'ocupació, les pràctiques en empreses, i estimular l'autoocupació entre la comunitat universitària, facilitant la trobada amb professionals locals i nacionals necessitats de talents universitaris per a les seues empreses”, explica Nuria Grané, vicerectora d'Estudiants. A més, durant la jornada, “entitats i institucions ofereixen informació útil als nostres estudiants sobre les possibilitats de desenvolupament de la seua carrera professional”, afegeix.

Aquesta dissetena edició, que s'estendrà al llarg de tot el dia, s'inaugurarà a les 10.00 h amb un recorregut d'autoritats pels diferents estands d'empreses, institucions i serveis de formació i ocupació de la Universitat d'Alacant.

Més empreses

Destaca l'augment d'empreses que participen en aquesta nova edició de la Marató d'Ocupació i Autoocupació de la UA, que han passat de setze l'any anterior a vint-i-quatre en aquesta ocasió.

Els més de tres mil universitaris que es calcula que s'aproparan a l'aulari II aquest dijous tindran l'oportunitat de conèixer les empreses, deixar els seus currículums i també aprendre què busquen les empreses en els seus futurs treballadors.

Els estands de la mateixa Universitat i les diferents institucions ofereixen una completa informació als universitaris sobre els camins i itineraris que poden seguir per a demanar treball o apostar per l'autoocupació.

Triatló d'Idees Empresarials

La novetat més interessant que incorpora aquesta edició de la Marató d'Ocupació i Autoocupació de la UA és el Triatló d'Idees Empresarials, un concurs que busca estimular les idees empresarials entre els estudiants universitaris amb un premi de cent cinquanta euros a la idea més creativa, concedit per la Fundació General de la Universitat i un altre de cent euros a la idea més compromesa amb la sostenibilitat, que concedeix el Centre per al Desenvolupament Humà Sostenible Cor Verd.

Més informació: GIPE - XVII Marató d'Ocupació i Autoocupació