La Universitat d'Alacant entrega el "xec solidari" a la Fundació Pro Tutela d'Alacant

El rector, Manuel Palomar, ha lliurat 6.000 euros provinents de la recaptació del concert de la OFUA el passat 20 de març

Alacant, 5 de maig de 2015

La Fundación Alicantina Pro Tutela de la Comunitat Valenciana ha rebut, aquest dilluns, l'import de la recaptació del concert solidari de l'Orquestra Filarmònica de la Universitat d'Alacant (OFUA). Un total de 6.000 euros que ha lliurat en mà el rector de la UA, Manuel Palomar, acompanyat del vicerector de Cultura, Esports i Política Lingüística, Carles Cortés, en les instal·lacions de la fundació a la capital alacantina a la presidenta de la Fundació, Mercedes Oliver.

El rector ha mostrat el seu interés per col·laborar amb iniciatives de la societat que «reverteixen en l'interès general» i s'ha mostrat obert a continuar col·laborant amb altres iniciatives amb Pro Tutela.

Palomar ha destacat la iniciativa de la Universitat «per a col·laborar amb totes les iniciatives solidàries i d'interés general. Un esforç que fem des de la institució per a estar al costat de la societat». El rector ha valorat de manera molt positiva la resposta de la gent als concerts solidaris que cada any ofereix l'orquestra universitària, tant per la intenció de fer costat a les diferents causes amb les quals es col·labora, com per l'interès a seguir l'excel·lent treball de l'OFUA.