La Universitat d'Alacant lliura la recaptació del concert solidari de l'OFUA a Càritas

Els 11.280 euros es destinaran a ajudar als malalts del VIH que l’associació acull al seu centre d’Alacant

Alacant, 18 de febrer de 2015

La Universitat d’Alacant, a través del rector, Manuel Palomar, ha lliurat, aquest dimarts, la recaptació del concert solidari de Nadal que l’Orquestra Simfònica de la UA va oferir el passat mes de desembre a l’Auditori de la Diputació Provincial d’Alacant, al director de Càritas Alacant, Jaime Pérez Pérez, un total d’onze mil dos-cents vuitanta euros.

La iniciativa, que organitza conjuntament la institució acadèmica alacantina amb els clubs Rotary d’Alacant i Port d’Alacant, compleix el tercer any solidari col·laborant per ajudar les persones més desfavorides.

En el moment del lliurament del xec solidari, el rector va estar acompanyat pel president del Club Rotary Alacant, Joaquín Solbes Galiano i de Francisco Carreras López en representació del Club Rotary Port d’Alacant, impulsors de la iniciativa juntament amb la Universitat d’Alacant.

Jaime Pérez, director de Càritas Diocesana d’Alacant, va explicar en el moment de rebre la donació que “com sempre la solidaritat és tan ben rebuda com necessària. Destinarem els diners, com fem sempre, a l’ajuda de les persones més necessitades i en concret al centre de malalts del VIH, que es troba a Alacant”.

El rector, per la seua banda, va destacar la implicació de la Universitat en projectes solidaris com aquest per la voluntat de la institució de col·laborar amb aquelles iniciatives que servisquen per a ajudar les persones més necessitades.

Xec_Caritas