Hidraqua, nou patrocinador de l'Orquestra Filharmònica de la Universitat d'Alacant

Alacant, 19 de gener de 2015

L’Orquestra Filharmònica de la Universitat d’Alacant (OFUA) té des d’avui un nou patrocinador, Hidraqua, entitat que se suma a aquest projecte musical. El rector de la Universitat d’Alacant, Manuel Palomar, i Francisco Javier Bartual, director general d’Hidraqua, han signat aquest matí en el despatx rectoral, un acord de col·laboració per a aquest patrocini. Segons l’acord, Hidraqua col·laborarà amb les tres trobades que anualment organitza l’OFUA: concerts de Nadal, Primavera i Estiu. Aquesta col·laboració permetrà dotar de beques de formació a integrants de l’OFUA. Així mateix, Hidraqua col·laborarà en un concert solidari de l’OFUA el 6 de juny de 2015 amb motiu de la commemoració del dia Mundial del Medi Ambient, en l’Auditori de la Diputació d’Alacant (ADDA), i la recaptació de la qual anirà destinada al Banc d’Aliments d’Alacant.

El rector ha destacat la importància d’aquest nou acord de patrocini i “la gran repercussió que estan tenint els concerts de l’OFUA, a més de l’encert formatiu i la dimensió solidària que té”.

Hidraqua, per la seua banda, assegura que aquesta nova línia de col·laboració amb la UA incideix en l’aposta de l’entitat pel foment de la formació i l’educació, com també en la importància de la Responsabilitat Social Corporativa en moments com els actuals, amb la col·laboració amb els més desafavorits, en aquest cas, a través del Banc d’Aliments.

Palomar i Bartual han estat acompanyats en la trobada d’avui per la vicerectora de Planificació Econòmica, Mónica Martí, el vicerector de Cultura, Esports i Política Lingüística, Carles Cortés, la Secretària General, Aránzazu Calzada, el director del Servei de Llengües i Cultura, Faust Ripoll, la directora de la Fundació General de la UA, Lucía Gomis, i pel director titular i artístic de l’OFUA, Mihnea Ignat.