Vectalia aposta per l'esport universitari i es converteix en patrocinador del Club Esportiu Universitat d'Alacant

Alacant, 3 de desembre 2014

El rector de la Universitat d'Alacant, Manuel Palomar, i Antonio Arias Paredes, en representació del Grup Vectalia, han firmat aquest matí un nou conveni amb el qual consoliden la col·laboració que mantenen les dues institucions des de fa anys. En concret, gràcies al nou acord ratificat avui, el Grup Vectalia es converteix en nou patrocinador del Club Esportiu UA en una aposta decidida d'aquesta entitat per la promoció i el suport a l'esport universitari de la UA.

El Club Esportiu Universitat d'Alacant té com a objectiu principal la promoció i el foment de l'esport federat en la Universitat d'Alacant. Per la seua banda, el Grup Vectalia col·laborarà a partir d'ara en la promoció de les activitats esportives federades en l'àmbit universitari i, concretament, en el manteniment i promoció de les seccions esportives que integren el Club Esportiu Universitat d'Alacant.

Manuel Palomar i Antonio Arias han coincidit a destacar la importància d'aquesta col·laboració perquè «incideix en la relació fonamental universitat-empresa, forma part de la responsabilitat social corporativa de les entitats i beneficiarà directament els esportistes federats de la UA». Actualment, a la UA hi ha un total de 250 esportistes federats que integren 14 equips i competeixen en 11 disciplines. A més, la UA mobilitza més de 700 esportistes no federats que disputen competicions universitàries.

En l'acte de signatura també han estat presents el vicerector de Cultura, Esports i Política Lingüística, Carles Cortés, el director del Servei de Promoció Cultural i Lingüística, Josep Ochoa, el director del Servei d'Esports, Rafael García, i la directora de la Fundació General de la UA, Lucía Gomis. Per part del Grup Vectalia, Antonio Arias ha estat acompanyat per Silvia Garrigós, directora de l'Àrea de Serveis, Andrés Piñate, director de Màrqueting i Ezequiel Moltó, director de Comunicació i Relacions Institucionals.