La Universitat d’Alacant aconsegueix 95 medalles en els campionats autonòmics d’esport universitari

Està setmana han finalitzat les últimes proves en esports individuals

PRESENTACION EQUIPOS DEPORTIVOS UA 2018 2562

Presentació equips esportius UA.

Alacant. Dijous, 2 de maig de 2024

La Universitat d'Alacant ha completat la participació en el Campionat Autonòmic d'Esport Universitari d'aquest curs amb un balanç de 95 medalles aconseguides entre les competicions per equips i les proves individuals que s'han distribuït en 26 medalles d'or, 26 de plata i 43 de bronze.

La Universitat d'Alacant ha aconseguit en aquesta edició classificar quatre equips per a les finals del CAEU: bàsquet femení, voleibol femení i rugbi femení, que van aconseguir la medalla de plata i el rugbi masculí que va quedar en tercera posició en la fase final.

En l'apartat dels esports individuals, en els quals es competeix en un total de 26 disciplines, la Universitat d'Alacant ha aconseguit quedar en primera posició per universitats en bàsquet 3x3, carrera de muntanya, golbol, orientació, rem, triatló i voleibol de platja, mentre que en tennis de taula i en ultimate-frisbee la UA ha sigut segona en el còmput global per universitats i en atletisme, camp a través, judo, karate i vela s'ha situat en la tercera posició.

Actualment, el CAEU està format per 8 universitats: Universitat de València-Estudi General, Politècnica de València, Alacant, Jaume I, Miguel Hernández, CEU Cardenal Herrera, Universitat Catòlica Sant Vicent Màrtir i Universitat Europea.