Comencen els Concerts de Nadal de la UA

L’OFUA i la Coral de la UA s’uneixen per primera en aquest cicle nadalenc, amb tres concerts al Teatre Chapí de Villena, al Teatre Cervantes de Petrer i a l’ADDA d’Alacant

El Club Rotary Alacant i la UA organitzen el seu tradicional concert solidari a l’ADDA, enguany a benefici d’Aspanion i Centre Sant Rafael de Santa Faç

concierto-ofua-coral-navidad-genericoAlacant. Dimarts, 12 de desembre de 2023

Aquesta setmana arranca el tradicional Cicle de Concerts de Nadal de la Universitat d’Alacant, integrat enguany per tres actuacions a Villena, Petrer i Alacant, amb una actuació conjunta de les formacions del l’Aula de Música de la UA: l’Orquestra Filharmònica i la Coral. És la primera vegada que la UA assumeix aquest repte musical en el seu Cicle de Concerts de Nadal, gràcies a la col·laboració del director de l’OFUA, Tobias Gossmann, i del director de la Coral, Shlomo Rodríguez. Gossman detalla que ha seleccionat un programa que oferirà algunes de les obertures i dels cors de les òperes més famoses, a més d’una sarsuela: Orfeu i Eurídice, Norma, Macbeth, Il trovatore , Nabucco, Cavalleria Rusticana, Doña Francisquita i La núvia venuda. Aquest cicle de concerts compta amb el suport dels patrocinadors de l’OFUA, la Fundació Manuel Peláez Castillo i Vectalia, i la coorganització específica del Club Rotary Alacant per al Concert de l’Auditori de la Diputació Provincial d’Alacant (ADDA).

Concretament, els Concerts de Nadal UA començaran el dijous 14 de desembre al Teatre Chapí de Villena, a les 20 hores, integrat en el cicle Dijous Clàssics del Chapí, una actuació en què col·labora l’ajuntament i la seu universitària de la localitat (entrada 5€ en la web del teatre).

El divendres 15 de desembre l’OFUA i la Coral de la UA actuaran a l’Auditori de la Diputació d’Alacant (ADDA), a les 20 hores, on oferiran el Concert Solidari de Nadal Rotary-UA, a benefici d’Aspanion i Centre Sant Rafael de Santa Faç. Aquest concert coorganitzat amb el Club Rotary Alacant té un preu d’entrada de 15 euros (disponibles fins a una hora abans en la taquilla de l’auditori). S’ha habilitat fila 0 per a les persones que no hi puguen assistir però hi vulguen col·laborar.

Conclourà el cicle nadalenc el dimecres 20 de desembre al Teatre Cervantes de Petrer, a les 19.30 h, amb entrada lliure limitada a l’aforament de la sala. Hi col·laboren l’ajuntament i la seu universitària de la localitat.

Aspanion

Associació de Pares de Xiquets amb Càncer de la Comunitat Valenciana, creada el 1985 per les famílies afectades. El nostre objectiu és garantir la millor qualitat de vida als infants i adolescents amb càncer i a les seues famílies

Centre Sant Rafael Santa Faç

Se centra en l’atenció de persones amb discapacitat intel·lectual i que, siga per la seua situació sociofamiliar, siga per les seues característiques personals específiques, requerisquen una atenció especialitzada. En la fundació proporcionem a les persones que estan en aquesta situació els suports necessaris per al màxim desenvolupament possible de la seua autonomia, a través d’uns models d’atenció flexibles que persegueixen la seua màxima normalització i integració social i familiar, en què la mateixa persona siga qui definisca el seu projecte personal de qualitat de vida.