L’OFUA i la Coral de la UA s’uneixen en el Cicle de Concerts de Nadal de la UA

Per primera vegada, les dues formacions musicals actuaran juntes per a oferir tres concerts nadalencs al desembre, al teatre Chapí de Villena, el teatre Cervantes de Petrer i a l’ADDA a Alacant

El Club Rotary Alacant i la UA organitzen el tradicional concert solidari a l’ADDA, enguany a benefici d’Aspanion i el Centre Sant Rafael de Santa Faç

Signatura de conveni específic entre CLUB ROTARY-UA per a la realització del Concert Solidari de Nadal a l’ADDA.

Foto 1: Signen: Philippe Gilot, president del Club Rotary Alacant i Lucía Gomis, directora de la Fundació General de la UA

Fotos 2 i 3: Philippe Gilot, Lucía Gomis, Carmen Cobela, directora del Servei de Cultura, Loretta González, coordinadora tècnica de l’OFUA.

Alacant. Dijous, 9 de novembre de 2023

La Universitat d’Alacant acaba de presentar el tradicional Cicle de Concerts de Nadal que enguany estarà integrat per tres actuacions a Villena, Petrer i Alacant, amb una actuació conjunta de les formacions que integren l’Aula de Música de la UA: l’Orquestra Filharmònica i la Coral. És la primera vegada que la UA afronta aquest repte musical en el Cicle de Concerts de Nadal, gràcies a la col·laboració del director de l’OFUA, Tobias Gossmann i el director de la Coral, Shlomo Rodríguez. Gossman, detalla que ha seleccionat un programa que oferirà algunes de les obertures i cors de les més famoses òperes, a més d’una sarsuela: Orfeo ed Euridice, Norma, Macbeth, Il Trovatore, Nabucco, Cavalleria Rusticana, Doña Francisquita i La novia vendida.

CARTEL-NAVIDAD-2023-ADDAAquest cicle de concerts té el suport dels patrocinadors de l’OFUA, Fundació Manuel Peláez Castillo i Vectalia, i la coorganització específica del Club Rotary Alacant per al Concert de l’Auditori de la Diputació Provincial d’Alacant (ADDA).

Concretament, els Concerts de Nadal UA començaran el dijous 14 de desembre al teatre Chapí de Villena, a les 20 hores, integrat en el cicle «Dijous Clàssics del Chapí», una actuació que compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de la Seu Universitària de la localitat. (Entrada 5€ en la web del teatre).

El divendres 15 de desembre l’OFUA i la Coral UA actuaran a l’Auditori de la Diputació d’Alacant (ADDA), a les 20 hores, on oferiran el Concert Solidari de Nadal Rotary-UA, a benefici d’Aspanion i Centre Sant Rafael de Santa Faç. Aquest concert coorganitzat amb el Club Rotary Alacant té un preu d’entrada de 15 euros (disponibles des d’avui i una hora abans en la taquilla de l’Auditori). S’ha habilitat Fila 0 per a aquelles persones que no puguen assistir-hi, però desitgen col·laborar.

Finalitzarà el cicle nadalenc el dimecres 20 de desembre al teatre Cervantes de Petrer, a les 19.30 h, amb entrada lliure limitada a la capacitat de la sala. Col·laboren l’Ajuntament i la Seu universitària de la localitat.

Aspanion

Associació de Pares de Xiquets amb Càncer de la Comunitat Valenciana, creada l’any 1985 per les mateixes famílies afectades. El nostre objectiu és garantir la millor qualitat de vida als xiquets i adolescents amb càncer i a les seues famílies

Centre Sant Rafael de Santa Faç

Se centra en l’atenció de persones amb discapacitat intel·lectual i que, bé per la situació sociofamiliar, bé per les característiques personals específiques, requereixen una atenció especialitzada. En la Fundació proporcionem a les persones que estan en aquesta situació els suports necessaris per al màxim desenvolupament possible de la seua autonomia, a través d’uns models d’atenció flexibles que persegueixen la seua màxima normalització i integració social i familiar, i és la mateixa persona qui defineix el seu projecte personal de qualitat de vida.

coral-ua-2022-23

Actuació de la Coral UA.

Aspanion

Asociación de Padres de Niños con Cáncer de la Comunidad Valenciana, creada en 1985 por las propias familias afectadas. Nuestro objetivo es garantizar la mejor calidad de vida a los niños y adolescentes con cáncer y a sus familias

Centro San Rafael Santa Faz

Se centra en la atención de personas con discapacidad intelectual y que, bien por su situación socio-familiar, bien por sus características personales específicas, requieran una atención especializada. En la Fundación proporcionamos a las personas que están en esta situación los apoyos necesarios para el máximo desarrollo posible de su autonomía, a través de unos modelos de atención flexibles que persiguen su máxima normalización e integración social y familiar, siendo la propia persona quien defina su proyecto personal de calidad de vida.

ofua

Actuació de l’OFUA.