Acte de clausura de la 26a i obertura de la 27a edició del màster en Tributació

Tindrà lloc el pròxim 13 d’octubre al Germà Bernàcer

MeT_b

Alacant. Dimecres, 11 d’octubre de 2023

L’acte de clausura de la 26a i obertura de la 27a edició del màster en Tributació de la Universitat d’Alacant (MeT) tindrà lloc el pròxim divendres dia 13 d’octubre a les 17.00 h a la sala d’actes de l’edifici Germà Bernàcer.

L’esdeveniment comptarà amb la presència d’Ángel Sánchez Sánchez, director del MeT i vicerector de Planificació Econòmica i Estratègica de la UA, José Antonio Belso Martínez, director general de SUMA – Gestió Tributària, i Francisco Durá Berenguer, professor del màster i soci del despatx GRBD Garrigós, Ruiz, Beneyto i Durá, que impartirà una interessant conferència sobre la gestió dels despatxos professionals.

A més, hi intervindran també Edgar Martorell Almela, exalumne del màster, membre de l’Associació Espanyola d’Assessors Fiscals (AEDAF) i professional en el Departament Fiscal del Grupo Asesor Ros, que compartirà la seua valuosa experiència personal, acadèmica i professional amb les persones que s’han acabat de graduar de la 26a edició i els nous estudiants de la 27a.

En el curs de l’acte, Luis Chinchilla Hurtado, en representació de l’Associació Professional d’Assessors Fiscals de la Comunitat Valenciana, lliurarà el premi a l’alumnat amb els millors expedients acadèmics, en el marc del III Concurs de Fiscalitat APAFCV – Màster Tributació-UA. A més, es lliurarà el diploma al millor professor del MeT, que ha sigut triat mitjançant enquestes personals fetes per l’alumnat per a avaluar l’acompliment docent del professorat.

Finalment, Roberto Bernabéu López, graduat de la 26a edició, pronunciarà el discurs de graduació en nom dels seus companys de promoció.

El Màster en Tributació de la Universitat d’Alacant compta amb SUMA- Gestió Tributària com a entitat patrocinadora i amb l’Associació Espanyola d’Assessors Fiscals (AEDAF) i l’Associació Professional d’Assessors Fiscals de la Comunitat Valenciana (APAFCV) com a entitats col·laboradores.