La UA i la Fundació Manuel Peláez Castillo donen 3.490 euros a la Fundació Noray-Projecte Home Alacant

La xifra és fruit de la recaptació del concert solidari que va interpretar l’OFUA a l’ADDA el 30 de juny passat

cheque proyecto hombre1

Alacant. Dijous, 20 de juliol de 2023

La vicerectora de Cultura, Esport i Extensió Universitària de la Universitat d’Alacant, Catalina Iliescu, i la presidenta de la Fundació Manuel Peláez Castillo, Carmen Robles, han lliurat aquest matí d’un xec per valor de 3.490 euros a la Fundació Noray-Projecte Home Alacant, que ha rebut la seua presidenta, Consagración Jareño.

La xifra donada és fruit de la recaptació del concert solidari oferit per l’Orquestra Filharmònica de la Universitat d’Alacant (OFUA) el 30 de juny passat en l’Auditori de la Diputació Provincial d’Alacant (ADDA). L’acte, que ha tingut lloc al despatx rectoral, ha comptat també amb l’assistència de la directora de la Fundació General de la Universitat d’Alacant, Lucía Gomis.

Noticia relacionada:

L'OFUA ofereix un concert solidari demà en l'ADDA a benefici de la Fundació Noray-Projecte Home Alacant

cheque proyecto hombre2