La UA inaugura els Cursos d’Estiu Rafael Altamira amb un acte institucional al MUA

El pròxim dimecres tindrà lloc l’acte inaugural amb l’assistència de representants del CEFIRE, CNP i ICALI i l’actuació musical d’Elsa Grande

cursos-de-verano-ua

Alacant. Dilluns, 12 de juny de 2023

La Universitat d’Alacant inaugura institucionalment els Cursos d’Estiu Rafael Altamira de la UA, el pròxim dimecres 14 de juny a les 19 hores, a l’amfiteatre del Museu de la UA (MUA). L’acte comptarà amb les intervencions de la vicerectora de Cultura, Esport i Extensió Universitària, Catalina Iliescu; la directora del Secretariat d’Extensió Universitària, Larissa Timofeeva; el comissari cap provincial del Cos Nacional de Policia (CNP), Manuel Lafuente Lázaro; el diputat primer de la Junta de Govern de l’Il·lustre Col·legi Provincial de l’Advocacia d’Alacant (ICALI), Ignacio Gally; i el director del Cefire-Elda, Paül Limorti, entitats amb les quals la UA col·labora en el programa de cursos. La UA ofereix en aquesta edició 27 cursos als campus de Sant Vicent i Alcoi, la ciutat d’Alacant i a les seus universitàries de Calp, Cocentaina, Elda, la Nucia, Petrer i Villena.

A l’acte inaugural assistirà una àmplia representació de l’equip de direcció de la UA i els directors dels Cursos d’Estiu programats en aquesta edició, com també alcaldes, regidors i diversos representants de les localitats en les quals la Universitat d’Alacant té seus universitàries, i que alberguen part del programa acadèmic estival.

En l’apartat cultural, l’acte comptarà amb l’actuació del grup Elsa Grande, guanyador del Concurs de Bandes Emergents InteractUA 2022.

Notícia relacionada