L’equip de rem femení de la Universitat d’Alacant, campió de la Lliga SUMA de Rem de Banc Fix

En la mateixa competició l’equip masculí ha aconseguit el subcampionat

Alacant. Divendres, 12 de maig de 2023

El cap de setmana passat es va disputar l’última prova de l’XI Regata de la Lliga SUMA de Rem de Banc Fix. Tant l’equip masculí (06.01,93) com l’equip femení (06.45,96) no tan sols van abaixar el seu rècord de temps en competició, sinó que també van guanyar la medalla d’or.

Amb aquestes dues medalles, l’equip femení ha aconseguit quedar campió de lliga per primera vegada en la història, i els xics s’han endut el subcampionat. El director esportiu dels equips de rem, Alfonso Penichet, ha destacat que, «amb aquests resultats, hem aconseguit mantenir els dos projectes en un nivell molt bon. L’any passat l’equip masculí va quedar campió autonòmic, campió de Lliga i subcampió d’Espanya, i l’equip femení va aconseguir el subcampionat de Lliga. Enguany, els dos equips arriben a final de temporada amb un nivell molt bo per a afrontar el XIX Campionat d’Espanya de Llaüt del Mediterrani a Màlaga, que serà el 20 i 21 de maig».

A més, per segon any consecutiu, tant l’equip masculí com el femení han aconseguit penjar-se l’or en el Campionat Autonòmic d’Esport Universitari (CADU)

Penichet ha assenyalat també que «la cohesió que avui dia té el cos tècnic és excel·lent i això ens permet créixer any rere any. Però si alguna cosa també cal destacar són les noves incorporacions. En el rem, la continuïtat és molt important perquè permet al bloc mantenir el nivell, però enguany cal remarcar les noves incorporacions que han espentat encara més el projecte i han fet créixer el grup en tots els nivells, tant en l’equip masculí com el femení».