La Marató d’Ocupació i Emprenedoria mostra l’àmplia oferta laboral i formativa en la Universitat d’Alacant

Alacant. Dijous, 11 de maig de 2023

La rectora de la Universitat d’Alacant, Amparo Navarro, i l’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, han inaugurat la XXIV Marató d’Ocupació i Emprenedoria que cada any cita en les porxades de la Biblioteca General empreses, institucions i organitzacions públiques i privades amb estudiants i titulats de la Universitat d’Alacant per a oferir-los totes les possibilitats d’ocupació i pràctiques acadèmiques externes, així com informació i recursos per a incorporar-se al món laboral.

Durant el seu recorregut pels estands, Navarro i Barcala han estat acompanyats per diferents autoritats acadèmiques, socials i polítiques, com ara la directora Territorial de Labora a Alacant, Emilia González; la regidora dOcupació i Foment de lAjuntament dAlacant, Mari Carmen dEspanya i el subdelegat de Defensa a Alacant, Juan Bosco. La comitiva ha recorregut els més de 80 estands que ocupa la XXIV edició d'aquesta trobada que ha estat organitzada des del Vicerectorat d'Estudiants i Empleabilitat a través del Centre d'Ocupació de la UA. Durant la visita han tingut l'oportunitat de conèixer tota la oferta que l'estudiantat i els titulats de la Universitat d'Alacant han tingut l'oportunitat de conèixer al llarg de tota la jornada.