Els esportistes de la Universitat d’Alacant aconsegueixen 96 medalles en el Campionat Autonòmic d’Esport Universitari

La UA ha competit en 25 esports i ha quedat en primer lloc en futbol sala femení i handbol masculí en esports d’equip

Podi de bàdminton del CADU 2023

Alacant. Dimecres, 10 de maig del 2023

El Campionat Autonòmic d’Esport Universitari (CADU) ha finalitzat la temporada amb un excel·lent resultat per als esportistes de la Universitat d’Alacant que han aconseguit guanyar un total de 96 medalles en els 25 esports en què han competit, 39 ors, 25 plates i 32 medalles de bronze. En aquesta edició del CADU han participat 8 universitats ja que s’ha sumat la Universitat Europea a les participants tradicionals: València Estudi General, Politècnica de València, Alacant, Jaume I, Miguel Hernández, CEU Cardenal Herrera i Universitat Catòlica Sant Vicent Màrtir.

En l’apartat de competicions d’equip, el futbol sala femení i l’handbol masculí han quedat campions de les competicions respectives, mentre que rugbi, bàsquet femení, futbol masculí i pàdel han sigut subcampions.

En els esports individuals, destaquen sis esports en què la Universitat d’Alacant ha aconseguit la victòria com a universitat gràcies al caseller de medalles dels seus esportistes com ha succeït en bàdminton, camp a través, orientació, pilota, rem i triatló.

En la resta de competicions individuals la Universitat d’Alacant ha aconseguit diferents èxits dels seus esportistes que han copat bona part dels podis d’aquesta edició del Campionat Autonòmic d’Esport Universitari.