La Fundació Manuel Peláez renova el patrocini de l’OFUA i suma 17 anys ininterromputs

La rectora de la UA, Amparo Navarro, i la presidenta de la Fundació, Carmen Robles, han rubricat aquest matí el conveni de col·laboració

Alacant. Dimecres, 16 de novembre de 2022

La rectora de la UA, Amparo Navarro, i la presidenta de la Fundació Manuel Peláez, Carmen Robles, han signat aquest matí en el despatx rectoral la renovació del conveni de patrocini de l'Orquestra Filharmònica de la UA (OFUA). L'acte de signatura ha comptat també amb l'assistència de la vicerectora de Cultura, Esport i Extensió Universitària, Catalina Iliescu, la directora de la Fundació Manuel Peláez, Rosa Ruiz, i la directora de la Fundació General de la UA, Lucía Gomis.

La Fundació Manuel Peláez va ser el primer patrocinador de l'OFUA i manté el  patrocini, de manera ininterrompuda, des de l'any 2005. Gràcies a aquest conveni es financen beques de formació per als músics de l'OFUA i es programen cicles de concerts.

Amparo Navarro ha agraït a la presidenta de la Fundació el seu compromís amb l'OFUA i ha destacat que “aquest patrocini resulta fonamental perquè el projecte musical de la nostra orquestra universitària puga desenvolupar-se any rere any i perquè siga possible el desenvolupament formatiu i pedagògic dels integrants”.

D’altra banda, Robles ha assegurat que “aquesta és una iniciativa que ens permet col·laborar en la formació de joves en la seua carrera musical i ser solidaris amb altres entitats a través del nostre concert benèfic conjunt”.