L’atleta de la Universitat d’Alacant, Roberto Sánchez Mantecón, puja al podi en la sèrie de Campionats Mundials de Bermudes de triatló

El triatleta valencià encara les últimes proves del calendari amb l’objectiu de rellançar la seua carrera cap als Jocs Olímpics de París

Alacant. Dilluns, 7 de novembre del 2022

Roberto Sánchez Mantecón es va fer amb la tercera posició en la sèrie de Campionats Mundials de Hamilton, a les illes Bermudes, aquest cap de setmana. Una prova amb doble rellevància esportiva ja que a més de la classificació mundial, també atorga més punts que altres proves per a la classificació de cara als Jocs Olímpics de París 2024 en disputar-se en distància olímpica.

Després del podi aconseguit a Hamilton, l’atleta de l’equip de triatló de la Universitat d’Alacant ocupa la trenta-tresena posició en la classificació de les Sèries Mundials quan només falta una prova per a completar el calendari, que es disputarà el cap de setmana del 25 al 27 de novembre a Abu Dhabi. Mentrestant, el 12 de novembre, Roberto disputarà una Copa del Món a Viña del Mar, Xile.

L’excel·lent resultat aconseguit pel triatleta de Mislata suposa un recolzament important per a les seues possibilitats de participar en la cita olímpica de París el 2024, objectiu que s’ha marcat Mantecón.

Premi Consell Social UA

El Consell Social de la Universitat d’Alacant atorgarà enguany el premi al Mèrit Esportiu Universitari a Roberto Sánchez Mantecón, triatleta de l’equip d’elit de la Universitat d’Alacant. Campió d’Espanya júnior el 2015, l’esportista valencià s’ha situat en l’elit mundial amb resultats com la quarta posició en el Mundial júnior del 2015, el campionat d’Espanya sub-23 el 2017, el campionat d’Espanya absolut l’any 2018, el campionat mundial sub-23 el 2019, la medalla de bronze en la Copa del Món de Madrid el 2019 o el subcampionat d’Europa el 2021, entre d’altres.