La Universitat d’Alacant obri el termini d’inscripció a esportistes per a representar la institució en els campionats universitaris

El Servei d’Esports rebrà sol·licituds a esports d’equip fins al 30 de setembre i a disciplines individuals fins al 31 d’octubre

CEU_Futbol-Femenino1

El equipo de fútbol sala femenino que participó en la última edición del CEU

Alacant. Dijous, 15 de setembre de 2022

El Servei d’Esports de la Universitat d’Alacant ha obert avui el termini d’inscripció per a esportistes que vulguen representar la institució en els campionats universitaris autonòmic i nacional que se celebraran durant el curs 2022-2023.

En concret, els aspirants a participar en esports d’equip, entre els quals s’inclouen el pàdel i el tennis, tindran de termini fins al pròxim dia 30 de setembre. En aquest cas, el Servei d’Esports farà una selecció mitjançant la convocatòria de proves esportives en dates que es publicaran pròximament.

Per part seua, els aspirants a representar la Universitat d’Alacant en esports individuals tindran més amplitud de termini d’inscripció, ja que es tancarà el 31 d’octubre. Per a aquestes disciplines, els aspirants només hauran de presentar la sol·licitud, sense necessitat de cap prova de selecció.

La selecció es farà entre esportistes que acrediten ser estudiants de la Universitat d’Alacant, és a dir, que estiguen matriculats en qualsevol dels tres cicles d’estudis (grau, màster i doctorat) que tinguen caràcter oficial i validesa en tot el territori nacional.

A més, per a participar en el Campionat Autonòmic d’Esport Universitari (CADSU) o en els Campionats de Espanya universitaris, els esportistes podran obtenir crèdits ECTS i, fins i tot, podran optar a ajudes per rendiment esportiu que ofereix la Universitat d’Alacant.

Tota la informació relativa a esports, inscripcions i condicions de participació estan disponibles en aquest enllaç.