// 17.09.2020 - 18.10.2020 / Sala CUB2

TÀNDEM MUPIA 2020. MÀSTER EN PROJECTE I INVESTIGACIÓ EN ART. UNIVERSITAT MIGUEL HERNÁNDEZ D’ELX (UMH)

Annamaria Parejo Ripoll, Bernabé Gómez Moreno, Diana Chen, Susana Guerrero, Borja Fernández, Alfonso Sánchez Luna, Esther Yébenes, José Luis Lozano, Rafa Soria (deGal), David Trujillo, Olga Kaplina, Iván Albalate, Manolo Puig, Inma Mengual.

El MUA, Museu de la Universitat d’Alacant, acollirà a partir del dia 18 de setembre del 2020 l’exposició «Tàndem Mupia», una mostra d’alumnat i professorat del màster en Projecte i Investigació en Art de la Facultat de Belles Arts de la Universitat Miguel Hernández d’Elx, comissariada pel professor José Luis Lozano.

L’exposició reuneix obres d’alumnat i professorat del màster que a través de diferents materials i llenguatges ofereixen una reflexió crítica i experimental sobre la pràctica artística en l’àmbit acadèmic. La proposta expositiva es presenta com a projectes individuals dels estudiants que formen un «tàndem» amb els seus professors homòlegs del màster i estableixen una connexió de treball en grup i el concepte del col·lectiu amb manifestacions artístiques que tenen la seua gènesi en el si de la institució universitària.

// PUBLICACIONS