Logo Universidad de Alicante Fundación General
  GIPE, Gabinete de Iniciativas Para el Empleo

GIPE - Noticias Página de Inicio Enviar Email Página de Inicio Fundación general Universidad de Alicante Síguenos en facebook
separador

Salario Joven en empresas 2004/05

El Gabinet d'Iniciatives Per a l'Ocupació de la Fundació General de la Universitat d'Alacant va a gestionar, en col·laboració amb el SERVEF, un Pla Integral d'Ocupació (Salari Jove en Empreses 2004-2005) amb l'objecte de promoure la inserció laboral estable dels joves titulats de la Universitat d'Alacant.

Si tens titulació universitària, ets menor de trenta anys, no disposes d'experiència laboral i estàs inscrit com demandant d'ocupació en el SERVEF (amb una antiguitat mínima de tres mesos) pots participar en aquest programa, i trobar un treball que s'ajusti a les teves preferències i formació acadèmica a través d'un itinerari personalitzat d'inserció.

Per a poder inscriure't és necessari que ens facis arribar al GIPE abans del 30 de juliol o a partir del 1 de setembre el teu Curriculum Vitae amb fotocòpia del DNI, fotocòpia de la targeta de demandant d'ocupació, així com fotocòpia de la vida laboral que facilita el SERVEF i que acredita la falta d'experiència (només es tindran en compte titulats amb un màxim de sis mesos d'experiència).

Per a major informació no dubtis a contactar amb nosaltres.

Universitat d'Alicante Fundació General
Gabinet d'Iniciatives per a l'Ocupació
Edifici Germà Bernàcer - Planta Baixa
Telf: 965909795