L'equip femení de triatló de la Universitat d'Alacant s'imposa en el Campionat d'Espanya Sprint Elit sub 23

Les universitàries van aconseguir també la segona posició en categoria absoluta

Alacant. Dimarts, 5 d’octubre de 2021

La competició de triatló arrancava aquest cap de setmana a Pontevedra amb la celebració del Campionat d’Espanya Sprint Elit en el qual van participar tres equips de la Universitat d’Alacant, el femení i també l’equip masculí i el júnior masculí.

Una jornada que va servir per a començar a greixar la maquinària competitiva dels atletes de cara a les proves a les quals hauran de fer front els pròxims mesos. La sort per als equips de la UA va ser dispar.

L’equip format per Laura Durán Morote, Yaiza Saiz Serrano i Sara Alemany Seguer va tornar de Pontevedra amb una actuació destacada en la qual van aconseguir conquistar la victòria en la categoria sub 23 i la segona posició en l’absoluta. Laura va quedar en segona posició en sub 23 i vuitena en absoluta; Yaiza quarta i dotzena, i Sara setena i setzena; a més, es va endur el Mallot Loteries, que reconeix el millor parcial ciclista de la prova.

En categoria masculina, Luis Miguel Velásqez, va arribar en setzena posició a la meta, Héctor Arévalo el trenta-tresè i Alejandro Torres en la posició cinquanta-tres i en la vint-i-cinquena en categoria sub 23. Per part seua, en l’equip masculí júnior, Kerman Alonso va arribar el vint-i-sis, Pablo Navarro el trenta-vuit i Sergio Domínguez en la posició setanta-tres.