Obert el termini d'inscripció per a les proves d'accés de l'OFUA

Las proves tindran lloc el 5 i 6 d’octubre en les modalitats de cordes, vents, percussió i arpa

Proves_accés_Ofua

Alacant. Divendres, 31 de juliol de 2020

L’Orquestra Filharmònica de la Universitat d’Alacant (OFUA) acaba d’obrir el termini d’inscripció per a les proves d’accés del pròxim curs 2020-2021. Els interessats a formar part de l’OFUA podran accedir a les proves en les modalitats de cordes (violí, viola, violoncel i contrabaix); vents (flauta, oboè, clarinet, fagot, trompa, trompeta, trombó i tuba); i percussió i arpa.

Les proves d’accés tindran lloc entre el 5 i 6 d’octubre de 2020-201.Per a participar serà necessari tenir almenys 16 anys complits dins del curs acadèmic i no superar els 30 anys d’edat, i ser resident a la Comunitat Valenciana.

La prova d’accés, que tindrà una duració que no serà superior als deu minuts, consistirà en dues fases: La interpretació d’una obra de lliure elecció i la interpretació, segons l’instrument al qual s’opte, dels fragments orquestrals que tenen caràcter obligatori. Tríptic informatiu

En els criteris de selecció es valorarà ser membre de la comunitat universitària de la UA i estar cursant estudis universitaris; ser estudiant de qualsevol dels Conservatoris de Música de la província d’Alacant; pertànyer a les escoles i societats musicals de les poblacions amb seu universitària; o tenir experiència en l’instrument al perfeccionament del qual s’aspira, sense que siga imprescindible haver sigut estudiant del Conservatori de Música o de qualsevol altre centre homologat.

Per a obtenir més informació es pot enviar un correu electrònic: actividades.musicales@ua.es

Imatges: Proves d'accés de l'any passat