La Universitat d'Alacant manté la seua Escola d'Estiu per a possibilitar la conciliació laboral i familiar de la comunitat universitària

El termini d’inscripció ja està obert, amb reducció de places i activitats a l’aire lliure per a complir amb les mesures de seguretat sanitàries

Alacant. Divendres, 19 de juny de 2020 Escola_estiu

La Universitat d’Alacant manté la tradicional Escola d’Estiu per a fills i filles, d’entre 3 i 14 anys, del personal de la comunitat universitària, «una mesura que la UA ha decidit adoptar per a possibilitar la conciliació laboral i familiar del personal de la UA: alumnat, personal d’administració i serveis, i personal docent i investigador, com també personal de la Fundació de la General de la UA, i del Centre Superior d’Idiomes», com detalla el vicerector de Cultura, Esport i Llengües, Carles Cortés.

L’Escola d’Estiu ja ha obert el termini d’inscripció, si bé, enguany la Universitat adopta mesures sanitàries especials per a vetlar per la seguretat dels i les menors i dels treballadors i les treballadores, atenent en tot moment les recomanacions sanitàries oficials.

Per aquest motiu, es redueix el nombre de places (150) de manera que es permeta mantenir les distàncies de seguretat en tot moment i evitar aglomeracions. Així mateix, les activitats es desenvoluparan a l’aire lliure i s’evitaran els espais tancats que puguen afavorir la transmissió de la COVID-19.

L’Escola d’Estiu tindrà lloc del 6 al 31 de juliol, en horari de 9 a 14 hores.