UA
Logotip Fundación General de la Universidad de Alicante Logotip Universidad de Alicante

Àrea de Pràctiques del GIPE

El nostre servici romandrà inactiu per vacacions de Setmana Santa del 28 de març al 8 d'abril de 2024 (tots dos inclosos).

Comunicat del GIPE-Pràctiques per a Entitats col·laboradores i Alumnat

Les pràctiques externes (GIPO) es desenvoluparan en la modalitat presencial, semipresencial o no presencial, respectant sempre les mesures sanitàries que estiguen establides en aquestes empreses o entitats, que no tinguen limitada totalment la seua activitat, sempre que s'haja subscrit el corresponent Conveni de Cooperació Educativa.

• Els i les estudiants en pràctiques no presencials o semipresencials, estaran en tot moment sota supervisió i tutela amb mitjans telemàtics i de manera efectiva comprometent-se l'Entitat Col·laboradora a facilitar la realització de les tasques formatives a distància, amb mitjans telemàtics.
  • L'entitat col·laboradora i estudiant es comprometen a complir les mesures de seguretat i salut establides en el centre de pràctiques assignat. L'entitat tindrà el deure d'informar, formar i fer respectar a l'estudiantat aquestes mesures, així com proporcionar-li els mitjans de seguretat i protecció indispensables per al desenvolupament de la pràctica. Per part seua, el/la estudiant es compromet a complir i respectar les normes de funcionament, seguretat i prevenció de riscos laborals de l'entitat; compromís que adquireixen tots dos a través del document d'acceptació de la pràctica.

L'objectiu del Servei de Pràctiques GIPO és oferir a els/les estudiants de la Universitat d'Alacant la possibilitat de realitzar pràctiques extra-curriculars remunerades i d'aquesta manera puguen completar, desenvolupar i aplicar de manera efectiva els coneixements obtinguts en els estudis de Grau, Màster i/o Títol propi. Amb aquest propòsit el nostre equip contactarà amb el teixit empresarial, entitats i organismes públics i habilitarà els recursos necessaris per a puguen dur-se a terme.

Informació per a els/les estudiants.

Per a això comptem amb una Borsa de Pràctiques per a estudiants, a la qual pots inscriure't si tens superats el 50% dels crèdits de qualsevol Grau  de la UA o si estàs matriculat/a en un Màster Oficial o Títol Propi de la UA.

Informació per a Empreses/Entitats

Si desitja incorporar un/a estudiant en Pràctiques de la UA, en la seua empresa, el GIPO disposa d'una Borsa de Pràctiques per a Empreses en la qual s'inscriuen aquells/as estudiants que es troben finalitzant els seus estudis de Grau o cursant un Màster o Títol Propi de la UA.

L'empresa o entitat acull al/l'estudiant que millor s'adapte al perfil sol·licitat, a través de la signatura d'un conveni de col·laboració educativa amb la Fundació General de la Universitat d'Alacant.

Mª José Parra , Responsable del Servei de Pràctiques GIPO.

Mª Teresa Gómez , Servei de Pràctiques GIPO.

Ana Tortosa , Tècnic de Gestió GIPO.

Tfno. 965909828 / 965903887

© 1996-2018 GIPE, Gabinet d'Iniciatives Per a l'Ocupació, Universitat d'Alacant Fundació General. CIF: G53738308. [HTML5]