La Universitat d'Alacant renova el nom i la imatge corporativa dels seus equips esportius

Els conjunts de la Secció Esportiva Federada han sol·licitat a les seues federacions el canvi de nom únic a Universitat d'Alacant al costat del nou logotip com a escut

UA_ESPORT_actualitat1Alacant. divendres, 14 de febrer de 2020

Tots els equips de la Secció Esportiva Federada de la Universitat d'Alacant tenen, des d'aquesta setmana, una nova denominació i un nou logotip que fa les funcions dels clàssics escuts dels clubs esportius. La iniciativa, llançada des del Vicerectorat de Cultura, Esport i Llengües, unifica així el nom dels conjunts, que passen a denominar-se únicament i oficial “Universitat d'Alacant”, i la identitat corporativa, que anteriorment es realitzava individualment amb simbologia de cadascun dels esports.

Amb la finalitat d'aconseguir l'oficialitat del canvi de nom i d'identitat corporativa, des del Vicerectorat de Cultura, Esport i Llengües s'ha remès aquesta setmana a les diferents federacions en les quals competeixen els seus equips un escrit en què informen del canvi de nom i, a més, se'ls ha facilitat la nova identitat corporativa que agruparà tots els conjunts de la Secció Federada de l'esport universitari en la UA.

Sota el paraigua del nou logotip, que es presenta amb un traç senzill que forma les inicials UA, s'empra la paraula “Esport” per a l'activitat general esportiva de la Universitat d'Alacant i, a més, cada equip usarà la denominació del seu esport únicament en valencià. El canvi es pot apreciar des d'avui en els diversos perfils en xarxes socials de cada disciplina esportiva i s'utilitzarà per a qualsevol activitat esportiva vinculada a la UA, siga federada, de competició universitària o del Servei d'Esports.

Segons expliquen des del Vicerectorat de Cultura, Esport i Llengües, aquesta iniciativa respon a la necessitat de “renovar i unificar la imatge corporativa de les diferents disciplines que integren la nostra activitat esportiva mitjançant una actualització en línia amb la nova realitat de la dècada entrant”. Per a això, s'ha apostat per un logotip monocromàtic sobre fons llis que, en un sol traç, perfila les inicials UA. Sota aquest traç s'escriu, amb una tipografia determinada, l'epígraf general “Esport” o el nom en valencià de cada disciplina esportiva.