El rector rep l'equip federat de triatló de la Universitat d'Alacant

Liderats per l’entrenador Roberto Cejuela, els triatletes apunten objectius com els Jocs Olímpics, les Sèries Mundials o els europeus, entre altres competicions nacionals i universitàries

Alacant. Dimarts, 3 de desembre de 2019

El rector de la Universitat d’Alacant, Manuel Palomar, va rebre ahir en el despatx rectoral l’equip federat de triatló, una de les esquadres més destacades de l’esport universitari alacantí. Liderada per Roberto Cejuela, entre les seues files compta amb destacats atletes com Fernando Alarza, classificat per als Jocs Olímpics Tòquio 2020; Roberto Sánchez Mantecón, campió mundial sub-23, i Lasse Lührs, habitual de les Sèries Mundials i aspirant a la classificació per a Tòquio 2020.

L’equip quasi al complet, al costat del vicerector de Cultura, Esports i Llengües, Carles Cortés i al director del Secretariat de Promoció Esportiva, Dari Escandell, va departir amb el rector els èxits de la temporada passada i els objectius que es presenten en aquest any tan emocionant, amb la vista posada les olimpíades al país nipó.

El rector Palomar va tenir l’oportunitat de visionar un vídeo resum de la temporada al costat de l’equip i es va interessar per la preparació dels atletes i va assegurar que «el nostre objectiu és que compteu amb els mitjans necessaris perquè pugueu fer la millor preparació possible» i els va desitjar sort i èxits en afirmar que «els resultats dels últims anys són formidables i estic segur que amb un equip com aquest i l’esforç que feu la sort us tornarà a somriure en les pròximes competicions».

Segons el tècnic Roberto Cejuela, juntament amb la participació a Tòquio 2020 d’Alarza i Lürhs, el primer amb aspiracions a la medalla, destaquen el creixement que s’espera d’atletes com Roberto Sánchez Mantecón i Camila Alonso. No obstant això, «tot l’equip treballa a un gran nivell i seria difícil destacar els uns sobre els altres, perquè qualsevol ens pot donar grans resultats».

En el mateix sentit, el tècnic es proposa objectius per a la temporada que s’inicia com «les medalles o la bona participació a Tòquio, el campionat d’Europa i d’Espanya per a Sánchez Mantecón, el d’Espanya per a Camila Alonso i, per descomptat, la Copa del Rei i els campionats d’Espanya masculí, femení i mixtos, a més dels campionats universitaris».

Després d’onze temporades, aquesta dotzena s’intueix «molt emocionant per a nosaltres», conclou Cejuela, que tindrà Sergio Sellés com a segon tècnic. La presentació oficial de l’equip tindrà lloc el dia 17 de gener del 2020 a la Vila Universitària, un dels patrocinadors principals de l’equip, i comptarà amb la presència del rector Palomar.