Carlos Navarro, nou entrenador de l'equip de Futbol Sala Femení de la Universitat d'Alacant

El tècnic alacantí torna amb ‘il·lusió i confiança’ al conjunt universitari, que ja ha dirigit en diverses ocasions

La Universitat d’Alacant, mitjançant un comunicat en xarxes socials, va anunciar ahir el comiat de Carlos Moreno

Carlos Navarro, primer per l’esquerra, en la seua anterior etapa al capdavant de l’UA.

Alacant. dimarts, 1 d’octubre de 2019

El tècnic Carlos Navarro ha sigut nomenat entrenador de l’equip de Futbol Sala Femení de la Universitat d’Alacant. Després de l’eixida de Carlos Moreno, l’alacantí ha arribat a un acord amb el que era el seu club, el Futsal Ibi, i torna al capdavant de les universitàries en la que serà la cinquena etapa des que va iniciar la seua relació amb el futbol sala universitari fa prop de dues dècades.

Navarro pren el relleu de Moreno en una situació complicada després d’un inici de Lliga regular amb tres derrotes. No obstant això, el nou tècnic ha indicat que té «il·lusió i confiança perquè hi ha temps i recorregut suficient per a escalar i arribar a qualsevol objectiu, i hi ha plantilla amb qualitat com per a aconseguir-ho sempre que anem pas a pas». «Ara toca recuperar anímicament l’equip, ja que aquesta situació et minva la confiança, et bloqueja i et crea fantasmes davant de qualsevol adversitat», ha afegit.

A més, Navarro ha volgut expressar públicament el seu agraïment al club Futsal Ibi perquè «han entès que havia de venir a ajudar la UA. Després de tants anys ací sent que és com la meua casa i la meua família, per la qual cosa ens han oferit totes les facilitats perquè poguera venir-hi». Els dos clubs mantenen una estreta relació, fins i tot amb segments que són equips filials, i els iberuts «han demostrat una gran amabilitat», ha matisat.

Carlos Navarro tornarà a la banqueta de l’UA aquest diumenge a domicili davant el Bilbo FS en la que serà la primera oportunitat per a iniciar la recuperació del conjunt universitari.

Agraïment a Carlos Moreno

Mitjançant un comunicat en xarxes socials, la Universitat d’Alacant va mostrar ahir el seu agraïment a Carlos Moreno, que fins a la passada jornada va ser entrenador de l’equip i que ha deixat el lloc per motius personals. El comunicat és el següent: «La Universitat d’Alacant vol manifestar la seua gratitud a Carlos Moreno, entrenador de l’equip femení de futbol sala, pel treball exercit al capdavant d’un dels conjunts referents de la institució. Per motius personals, Moreno ha hagut de deixar el càrrec de tècnic de l’equip després de la temporada 2018-2019 i els mesos d’inici d’aquesta 2019-2020. Des de la Universitat d’Alacant agraïm la implicació demostrada amb el seu treball i li desitgem la millor de les sorts en els seus projectes futurs».