Laura García Castañeda, de l'equip de rugbi femení de la UA, disputa amb Espanya el torneig de rugbi platja 5 a Moscou

La jugadora universitària, coneguda com a ‘Fafa’, forma part de la primera convocatòria que ha realitzat la FER per a aquesta modalitat

El combinat nacional s’enfrontarà en la fase de grups a Rússia, amfitriona i actual campiona, Croàcia i Àustria

LauraGarcia_RugbyUA1Alacant. Divendres, 26 de juliol de 2019

Laura García Castañeda, coneguda esportivament com a Fafa i jugadora de l’equip de rugbi femení de la Universitat d’Alacant, formarà part demà de la Selecció Espanyola de rugbi platja 5 en el debut del combinat en aquesta modalitat esportiva, que tindrà lloc en el Torneig Internacional de Moscou.

Fafa ha sigut convocada per la ex internacional Berta García i Mario Copetti, entrenadors del combinat nacional, en el primer equip de rugbi platja a 5, en el qual participen les representants de la Federació Espanyola de Rugbi (FER). Debutaran en el torneig contra les amfitriones, Rússia, a més de jugar contra Croàcia i Àustria, en la fase de grups. El segon grup el componen Itàlia, Letònia, Geòrgia i Bielorússia.

El Water Sports Stadium del Dynamo Beach Sports Centre, a Moscou, serà l’escenari dels partits de les jugadores espanyoles, que demà s’enfrontaran a les 11.00 hores amb Rússia, a les 14.00 contra Croàcia i acabaran la fase de grups davant d’Àustria, a les 16.40 hores.

El diumenge, segons la classificació obtinguda, es disputaran els aparellaments de quarts de final, semifinals i la final, a més dels encontres pel bronze i els llocs cinquè i setè.

Notícia relacionada:

Els millors del ‘seven’ es donen cita en el XXII Torneig Rugbi Platja Universitat d’Alacant

LauraGarcia_RugbyUA2

Imatge: Laura García Castañeda, Fafa, convocada a Moscou amb la selecció de rugbi platja 5