Nit de swing amb The Red Velvets demà al MUA

El MUA s’uneix a la celebració de la Nit en Blanc amb aquest concert i una visita teatralitzada

2019Nit_blanc_MUA

Alacant. Dijous, 18 de juliol de 2019

El Museu de la Universitat d’Alacant s’uneix per cinquè any consecutiu a la celebració de la Nit en Blanc juntament amb museus i centres culturals alacantins, demà divendres 19 de juliol. El programa del MUA començarà a les 20.30 hores amb la visita teatralitzada Calzando tus zapatos, que recorrerà l’exposició «Trobades d’Art Contemporani EAC 2019», a càrrec de Gemma Martínez, actriu i creadora escènica alacantina.

Després de la visita, la música swing omplirà el MUA amb el concert de The Red Velvets, a les 22 hores. El grup té un ampli repertori que engloba els clàssics del Dixieland, Swing, Jazz i Doo-Wop, i farà un recorregut musical des dels anys 30 fins als 60, amb les veus de Yasmin El Hakim (mezzosoprano) i Vira Leon (soprano), Enric Simó al piano, Pablo Fojo al contrabaix, Gustavo Luna a la bateria, Pepe Zaragoza a la trompeta, Pedro Ortuño al trombó i Pierre León al saxofon i clarinet.

L’actuació tindrà, a més, la presència d’una parella de ball de l’escola de The Nest - Swing Dance Studio. L’entrada al concert és lliure limitada a la capacitat de la sala. Hi haurà una barra amb refrescos i entrepans per als assistents a l’esdeveniment.