L'equip de futbol masculí de la UA guanya la Copa Sant Pere

El conjunt universitari es va imposar per un ajustat 1 a 0 a l’Intercity- La Voz

El gol de la victòria va arribar en el minut 80 per mediació de Jony

Alacant. Dilluns, 15 de juliol de 2019

L’equip de futbol masculí de la Universitat d’Alacant es va proclamar el passat dissabte campió de la Copa Sant Pere de futbol amateur, que en aquest 2019 ha fet la seua 74a edició, en vèncer l’equip Intercity- La Voz per un ajustat 1 a 0, obra de Jony en el minut 80. Amb aquest triomf, l’equip universitari aconsegueix la cinquena Copa Sant Pere des de la primera que la va aconseguir, l’any 2006, i a les quals cal sumar dues finals perdudes en el mateix període de temps.

El partit, que va tenir lloc en la vesprada del dissabte en l’estadi Joaquín Villar del Tossal davant de 2.000 espectadors aproximadament, es va presentar molt disputat de principi a fi entre dos equips formats per jugadors molt joves, amb una mitjana d’edat de 22 anys.

El conjunt de la Universitat d’Alacant va tenir el domini del joc en la major part del partit, mentre que l’Intercity-La Voz va optar per esperar les seues oportunitats al contraatac. Mitjançant Gambín i Francés, l’equip UA va tenir fins a tres oportunitats de gol abans del descans.

La mateixa tònica va seguir en la represa, amb el domini universitari, encara que va ser l’Intercity el que va tenir una clara ocasió que va ser desbaratada pel meta Dudu. Va ser poc després de l’expulsió d’un jugador de l’Intercity-La Voz quan, en el minut 80, quan el setge universitari va aconseguir el premi del gol després d’un rebuig en l’àrea que va saber aprofitar Jony. Des d’ací fins al final, l’Intercity va intentar l’empat amb un jugador menys, però l’equip de la Universitat d’Alacant va saber aguantar el marcador en el que va suposar un exemple més de ser la millor defensa del campionat, amb un únic gol encaixat en set partits.

Per la Universitat d’Alacant van jugar Dudu, Álvaro, Elvis, Agus, Quiles, Fredi, Francés, Gambín, Jony, Eloy i Iván, mentre que van esperar en la banqueta Miki, Kilian, Garca, Guille i Ferrol.